Menu

sobota, 23 stycznia 2016

Ciastka francuskie z masłem orzechowym

Ciasto francuskie jest zawsze świetnym pomysłem, jeśli mamy ochotę na coś słodkiego, domowego i szybkiego. Można poświęcić czas i zrobić francuskie we własnym zakresie, ale na leniwe dni polecam jednak 'gotowce' np. z Lidla.

Wykorzystałam moje domowe masło orzechowe i banana - fuzja smaków:)

Czas przygotowania: 10 minut
Czas pieczenia: 20 minut

Poziom trudności: łatwe
Przydatne naczynia: nóż, blacha, papier do pieczenia, pędzelek do smarowania (lub łyżeczka), widelec







Składniki:
- ciasto francuskie
- masło orzechowe
- 2 banany
- parę kostek czekolady
- woda

1. Z ciasta francuskiego wykrawamy kwadraty. Środek każdego kwadratu smarujemy masłem orzechowym, dokładamy kawałek banana i czekoladę.

2. Składamy kwadraty na pół (najdalsze wierzchołki łączymy ze sobą) i dociskamy widelcem boki.

3. Każde ciastko na końcach smarujemy wodą.

4. Piec w temperaturze 170 stopni C przez 20 minut.

Można posypać cukrem pudrem na koniec.
Smacznego:)

1 komentarz: