Menu

środa, 12 kwietnia 2017

Panierowany camembert z prażonymi migdałami

W tym roku Zajączek przyszedł do mnie wcześniej:) Dostałam piękny prezent w postaci deski od Sabiny i Pawła ze Śmietankowego Domu. Jest przepiękna i ma niesamowity kształt. W innych sklepach drugiej takiej nie znajdziecie! A w Śmietankowym sklepie nie tylko deski, ale i inne cuda!

Od jakiegoś czasu chodził za mną panierowany camembert... Skończyła mi się już niestety żurawina w słoiku, którą przywiozłam z Zakopanego, więc w 4 minuty zrobiłam sos żurawinowy z suszonej żurawiny (wystarczy ugotować 100g suszonej żurawiny w 1/3 szklanki wody, dodać brązowy cukier i cynamon, po 8 minutach gotowania zblendować i gotowe). 

Czas przygotowania: 5 minut  
Czas smażenia: 5-6 minut   

Poziom trudności: bardzo łatwe
Przydatne naczynia: patelnia, dwa talerzyki, widelec, ręcznik papierowy   




Składniki:
- ser camembert
- bułka tarta
- jajko
- płatki migdałów
- żurawina/sos żurawinowy

1. Na suchej patelni podprażyć płatki migdałów (uwaga, szybko się przypalają).

2. Jajko wbić na talerzyk i roztrzepać. Na drugi talerzyk wysypać bułkę tartą. Obtoczyć cały kawałek sera w jajku, następnie w bułce tartej i ponownie w jajku i znów w bułce.

3. Smażyć najlepiej na maśle klarowanym z dwóch stron po 2-3 minuty.

Podawać z żurawiną i prażonymi płatkami migdałów.
Smacznego:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz