Menu

czwartek, 26 stycznia 2017

Señorita w pomarańczach

Piątek to zdecydowanie mój ulubiony dzień tygodnia i nigdy nie zapominam o jego celebracji:)  

Dziś wykorzystałam przepis, który znalazłam w książeczce z przepisami dla dwojga "Jedz i kochaj" (jest to dodatek do lutowego "Zwierciadła"). Trochę  go zmodyfikowałam dodając granat - naprawdę drineczek wyszedł wyborny:)

Można go pić na zimno lub podgrzać w garnku z dodatkiem miodu i cynamonu (ja wypróbowałam obie wersje - obie pyszne!).

Czas przygotowania: 5 minut  
Poziom trudności: bardzo łatwe  
Przydatne naczynia: blender/sokowirówka   







Składniki:
- 1 butelka czerwonego, wytrawnego wina
- 1 limonka
- 1 cytryna
- 1 pomarańcza
- 1 granat

1. Owoce (bez skórek) wrzucamy do blendera lub wyciskamy w sokowirówce.

2. Dodajemy czerwone wino i dokładnie mieszamy.

Udanego weekendu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz