Menu

środa, 18 listopada 2015

Sałatka w grejpfrucie

Ostatnio robiłam tyle bomb kalorycznych, że najwyższy czas na bombę witaminową. Szczególnie w tym okresie, kiedy większość osób chodzi z przeziębieniem, za oknem deszcz i wiatr 150 km/h, który wyrywa drzewa wraz z korzeniami.

Pisząc ten post, właśnie przypomniało mi się jak byłam mała i zrobiłam sałatkę owocową dla całej rodziny. Obowiązkowa była bita śmietana! (Wtedy jeszcze ta w sprayu, której teraz się wystrzegam).

Ciekawa alternatywa, zamiast miski - owoc. W tym przypadku wykorzystałam grepfrut.

Czas przygotowania: 6 minut
Poziom trudności: bardzo łatwe
Ilość: 2 porcje

Przydatne naczynia: miska, nóż, deska do krojenia, łyżka do wydrążenia, obierak do owoców






Składniki:
- 1 grejpfrut
- 1 mango
- 2 kiwi

1. Mango i kiwi obieramy, kroimy w małą kostkę - wrzucamy do miski i mieszamy.

2. Grepjfrut myjemy, przekrajamy na pół i wydrążamy środek łyżką. Sokiem polewamy owoce.

3. Przekładamy owoce do połówek grejpfrutów.

Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz