Menu

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Surówka (jak do kebaba)

Ostatnio za mną non stop chodzi ta surówka! Czasem są takie dni, że masz na coś ochotę i czy jesteś głodny czy nie to i tak musisz po prostu MUSISZ zjeść tą właśnie konkretną rzecz. W moim przypadku była to surówka do kebaba. Na szczęście nie byłam tak zdesperowana, żeby jechać po warzywa ociekające tłustymi sosami (kto ich nie lubi:P). Ta forma surówki jest w wersji light.




Składniki:
- 1/4 kapusty czerwonej
- 2 duże marchewki
- 1 cebula
- 2 ogórki gruntowe
- 300 ml jogurtu naturalnego
- 3 ząbki czosnku
- sól, pieprz
- 4 łyżki keczupu

1. Kapustę szatkujemy, marchewkę trzemy na tarce o dużych oczkach, cebulę i ogórki kroimy w cienkie plasterki - wrzucamy do miski.

2. Do jogurtu dodajemy czosnek przeciśnięty przez praskę, sól, pieprz i keczup - dodajemy do warzyw.

3. Wszystko dokładnie łączymy.

Smacznego:)

1 komentarz:

  1. Szukałem taniego i prostego sposobu, a zarazem jak mówi autorka w wersji light. W końcu po wielu bojach znalazłem i bez dwóch zdań stała się moją ulubioną, szczególnie gdy dodałem ketchup gomarowski w Pińczowa. Wypróbujcie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń