Menu

niedziela, 29 czerwca 2014

Makaron z pieczarkami i sosem śmietanowym

Kiedyś nie przepadałam za pieczarkami, co było niekomfortową sytuacją zwłaszcza wtedy, kiedy chciałam kupić sobie nad morzem zapiekankę i każda była z pieczarkami bez możliwości ich ściągnięcia! Jak bardzo zmieniło się moje życie, gdy pewnego pięknego dnia zjadłam danie z pieczarkami i stwierdziłam, że już je jednak lubię! Kulinarny świat otworzył wtedy przede mną bramę pomysłów:) Dzisiejszy przepis jest bardzo prosty i szybki.





Składniki:
- 6 pieczarek
- makaron muszelki ugotowany al dente
- 250 ml śmietany 12%
- 4 plasterki boczku
- łyżka oleju
- łyżka masła
- sól, pieprz
- natka pietruszki
- ser feta

1. Boczek kroimy na małe kawałki i podsmażamy na patelni (jeśli nie jest zbyt tłusty dodajemy trochę oleju).

2. Na patelnię dodajemy pokrojone w plasterki pieczarki - przyprawiamy solą i pieprzem oraz dodajemy łyżkę masła.

3. Dodajemy śmietanę i dokładnie łączymy. Doprawiamy do smaku.

4. Ugotowany uprzednio makaron polewamy sosem, na to kruszymy ser feta oraz pokrojoną natkę pietruszki.

Smacznego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz