Menu

niedziela, 9 kwietnia 2017

Pizza włoska z ricottą

Pizza dla zabieganych:) Rzadko kiedy kupuję 'gotowce', ale ciasto, którego użyłam jako spód do dzisiejszej pizzy jest naprawdę godne polecenia. Ostatnio często zamawiam zakupy on-line i natknęłam się na 'ciasto do pizzy bez drożdży'. Kupiłam z ciekawości i nie pożałowałam. 

Ciasto jest naprawdę cieniutkie, więc jedna taka pizza dla dwojga, to trochę taka bardziej przekąska niż obiad (uprzedzam):)

Czas przygotowania: 10 minut  
Czas pieczenia: 15 minut   

Poziom trudności: bardzo łatwe  
Przydatne naczynia: deska do krojenia, nóż, tarka, blacha   




Składniki:
- ciasto do pizzy bez drożdży
- 1/3 szklanki startego sera żółtego
- 1/3 cebuli czerwonej
- 4 łyżki sera ricotta
- boczek w kostkach
- parę małych różyczek brokuła
- 1/4 kostki sera feta
- sól, pieprz, bazylia

1. Rozgrzewamy piekarnik do 200 stopni C (ja zawsze daję najpierw sam dół).

2. Na ciasto wykładamy ser ricotta i rozprowadzamy po całej powierzchni. Posypujemy startym serem, dorzucamy różyczki brokuła, czerwoną cebulę pokrojoną w krążki, boczek i pokruszony ser feta.

3. Przyprawiamy bazylią i wstawiamy do piekarnika na ok.15 minut (pod koniec pieczenia zmienić na 'góra-dół'). Po wyjęciu doprawić solą i pieprzem.

Najlepiej podawać z oliwą z oliwek.
Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz