Menu

czwartek, 26 maja 2016

Delikatne serniki z truskawką

Na wstępie chciałabym życzyć wszystkim Mamom (szczególnie mojej:)) wszystkiego najlepszego w Ich dniu. Żyjcie długo, zdrowo i szczęśliwie!

Wczoraj kupiłam truskawki na rynku, bo chciałam dziś zrobić ciasto biszkoptowe z budyniem, truskawkami i galaretką ALE zapomniałam o wszystkich składnikach. Stwierdziłam ok, robię bezę ale w trakcie przygotowania odechciało mi się (nie wiem dlaczego!). I takim oto sposobem, całkiem przypadkowo i kompletnie niezaplanowanie zrobiłam delikatne serniki na bazie bezowej.

Szuflada w której znajdują się serniki pochodzi spod rąk kreatywnej Sabiny, blogerki DIY, która codziennie tworzy coś nowego, bardzo kreatywnego i ślicznego! Śmietankowy Dom

Czas przygotowania: 10 minut  
Czas pieczenia: 35 minut   

Poziom trudności: łatwe  
Przydatne naczynia: miska, mikser ręczny, papilotki do muffinek, blacha, łyżka 








Składniki:
- 2 białka
- 4 łyżki cukru
- 10 łyżek twarogu zmielonego
- 6 ciasteczek maślanych
- 3 truskawki

1. Białka ubijamy ze szczyptą soli. Gdy zaczną się pienić dodajemy po 1 łyżce cukru - po każdej łyżce długo ubijamy. Dodajemy twaróg, krótką chwilę miksujemy na małych obrotach.

2. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni C.

3. Do każdej papilotki kruszymy na dno 1 ciastko. Nakładamy masę serową i do każdej wkładamy połówkę truskawki.

4. Zapiekamy ok.35 minut (sprawdzać co jakiś czas).

Smacznego:)

1 komentarz: