Menu

środa, 28 maja 2014

Kruche ciastka ze Snickersem

Ostatnio ciągle jem lody o smaku Snickersa. Są nieziemskie! Pamiętam jak byłam w USA - tam ciągle jadłam Snickersy i snickersopodobne, inne, równie wyśmienite słodycze. Oczywiście miało to wówczas swoje odbicie na mojej wadze...ale co zjadłam to moje:) Dziś przepis na kruche ciasteczka ze snickersem. Niebo w gębie!







Składniki:
- 1 masło
- pół szklanki cukru brązowego
- 1/3 szklanki cukru białego
- 2 jajka
- 400 gr mąki pszennej
- szczypta soli
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 duże snickersy

1.Masło ubijamy z cukrem na puszystą, jednolitą masę (ważne żeby pod żadnym pozorem nie roztapiać masła w mikrofalówce, bo ciastka nie wyjdą!).

2.Dodajemy jajka i dalej ubijamy.

3.W drugim naczyniu łączymy mąkę, sól i proszek do pieczenia.

4.Do masy z masłem dodajemy mąkę i dalej mieszamy.

5.Snickersy kroimy na małe kawałki i dodajemy do masy - lekko zamieszać łyżką.

6.Piekarnik rozgrzewamy do 180 stopni C. Na blachę wykładamy papier do pieczenia. Przy pomocy łyżki formujemy niewielkie ciasteczka (każde spłaszczamy). Kształt według upodobania:)

7.Pieczemy ok.12-14 minut.

Smacznego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz