Menu

środa, 4 lipca 2018

Naleśniki z kremem mascarpone

Jestem ogromną fanką Florence and the Machine. W poniedziałek dowiedziałam się, że za rok Florence zagra koncert w Polsce, co ucieszyło mnie tak samo mocno, jak 6 grudnia 2017, kiedy dowiedziałam się, że Florence będzie na Orange Warsaw Festival 2018 :) Ostatnio byłam we Florencji (po angielsku: Florence:)), a teraz żeby płynnie przejść do sedna: przed chwilą zastanawiałam się kto i kiedy wymyślił naleśniki. Wertując internet bardzo szybko natknęłam się na takie zdanie: "Włosi twierdzą, że wynaleziono je we Florencji, skąd w XVI wieku Katarzyna Medycejska przywiozła je do Francji, gdy wyszła za mąż.".

Tak więc, w głośnikach Hunger, a na talerzach przepyszne, lekkie naleśniki z kremowym mascarpone i świeżymi, letnimi owocami:) 

Czas przygotowania: 10 minut  
Czas smażenia: 12 minut   
Poziom trudności: bardzo łatwe  
Przydatne naczynia: mikser/trzepaczka, miska, patelnia, szpatułka, ręcznik papierowy, talerz, druga miska, widelec   



Składniki:
- naleśniki np. z tego przepisu
- 300 g serka mascarpone
- 3 łyżki cukru pudru
- 1/4 szklanki słodkiej śmietanki
- 1 łyżeczka soku z cytryny
- maliny
- borówki
- cukier puder

1. Naleśniki smażymy np. z tego przepisu.

2. Do miski wrzucamy serek mascarpone, śmietankę, cukier puder i sok z cytryny - dokładnie ze sobą łączymy.

3. Ostudzone naleśniki smarujemy kremem, układamy umyte i osuszone owoce i zawijamy. Posypujemy cukrem pudrem.

Smacznego:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz