Menu

niedziela, 27 listopada 2016

Pomysł na niedzielne śniadanie - gofry z jogurtem i owocami (bez gofrownicy)

Jeszcze nie dawno nie posiadałam gofrownicy, więc w poniższym przepisie wykorzystałam gotowe gofry kupione w sklepie. Myślę, że mało kto ma lub chce mieć gofrownicę w domu - kolejny 'gadżet', którego będziemy używać rzadko, a zajmuje miejsce w kuchni.

Ja ostatnio nabyłam tzw. sandwich maker - zepsuł mi się toster, więc kupiłam taki, który ma 3 wymienne wkładki (na tosty, na gofry i do grillowania). Samej gofrownicy bym na pewno nie kupiła, więc ten 'wynalazek' okazał się doskonały.

Gofry kojarzą się z latem, ale warto przełamywać stereotypy i zafundować sobie trochę wakacji w te nadciągające mroźne dni:)

Czas przygotowania: 7 minut
Czas pieczenia: 5 minut  

Poziom trudności: bardzo łatwe





Składniki:
- 2 gotowe gofry
- jogurt grecki lub w wersji mniej dietetycznej: śmietana 30% i mascarpone
- ulubione owoce (u mnie borówki i maliny)
- kakao

1. Gofry wkładamy do nagrzanego do 180 stopni C piekarnika i podpiekamy max. 5 minut.

2. Po wyciągnięciu nakładamy na nie jogurt grecki, owoce i posypujemy kakao. W wersji mniej dietetycznej: śmietanę ubijamy z cukrem, dodajemy mascarpone i wykorzystujemy ten krem zamiast jogurtu.

Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz